zaterdag 30 januari 2016

Vakantiehuis Lilla Maryd in Sankt Olof

De naam Sankt Olof doet vermoeden dat het een plaats in Oostenrijk is, maar het ligt toch echt in Zweden, in het landschap Skåne. Vakantiehuis Lilla Maryd, waar wij in mei 2015 verbleven, bevindt zich daar. Het is gevestigd in een voormalige stal. De indeling van kamer, keuken en slaapkamer is als een studio. Vanuit de keuken kom je op het terras. Aangrenzend ligt een grote tuin waar je gebruik van mag maken. In het lentezonnetje was het een fantastische plek om er met een boek of handwerk en een kop thee te zitten. Het huis is van alle gemakken voorzien en geschikt voor maximaal 4 personen, maar dan moet je wel de slaapbank gebruiken.

Informatie:https://www.stugknuten.com/stuga.asp?stugid=3444
(De google maps locatie op de website is onjuist, hier volgt de juiste locatie : LILLA MARYD)

















9 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel verzorgd uit en als ik de buitenfoto's zie, krijg ik zo'n zin in het voorjaar!!

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi plekje. Ik ben nog op zoek naar iets maar dat moet wel voor 7 personen zijn. Dus dit gaat niet lukken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is bloesem toch mooi. Het huisje ziet er ook goed uit.Groeten Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat mooi de bloesem, was het maar zo ver dat hier de bloesem gaat bloeien... een beetje warmte vind ik altijd zo fijn!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige plek! Met een handwerkje is het goed toeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee wat mooi :) Zo rustig en gewoon helemaal passend bij de mooie natuur!! Lijkt me een fijne plek om een poosje te verblijven.. ik word er nu al rustig van, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk vakantiehuisje! En al dat groen, kan niet wachten tot hier eindelijk alles weer echt groen begint te worden, ik ben wel een beetje klaar met dat kale hout ;)Mooie foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen