zondag 7 mei 2017

Lillåns B&B

Vorig jaar verbleven we voor de derde keer in Lillåns B&B, enkele kilometers ten noorden van Örebro, in het landschap Närke. Een week vertoefden we in dit prachtige vakantiehuis van Lars en Marie.  Bij aankomst waren ze er niet, maar er lag een allervriendelijkst briefje op de stoep en de deur was open. Het voelde als thuiskomen en heel vertrouwd, ook de begroeting even later met Lars en Marie. Ze waren tevens onze buren, want hun huis staat aan de andere kant van de tuin. Wij logeerden ook al eens één nacht bij Lillåns B&B,  maar een verblijf van een week is natuurlijk veel fijner. 















Informatie:
http://www.lillansbborebro.se/

http://hejtjorven.blogspot.nl/2012/06/logeren-bij-lillans-b.html
http://hejtjorven.blogspot.nl/2014/03/terug-naar-lillans-b.html


6 opmerkingen:

  1. Wederom prachtige foto's. Volgens mij is op de laatste foto de film Mama Mia te zien. Volgens mij herken ik Meryl Streep. Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk vakantie huis en fijn dat je er zo een week kon verblijven. En ook een heel mooie tuin. Je foto's zijn prachtig. Wij waren twee keer met een cruise in Zweden. Een erg mooi land.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig verblijf. Mooie tuin. Genieten dus. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ge-wel-dig! Daar wil ik ook wel eens een weekje zijn. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk plekje om een week te vertoeven, wat een tuin, prachtig! Mooie foto's weer, Willy!

    BeantwoordenVerwijderen