woensdag 19 juli 2017

De schilderijen van Marianne Stern

Een aantal jaren geleden bewonderden wij, in een galerie in Vaxholm, de prachtige schilderijen van kunstenares Marianne Stern. Zij laat zich inspireren door de archipel van Stockholm en schildert o.a. oude stoomboten, zeevogels, vuurtorens en de waterkant van Stockholm.

Dit jaar zijn haar schilderijen nog tot en met 6 augustus (2017) te zien bij Galleri Bland KOBBAR & SKÄR, aan de Rådhusgatan 26, in Vaxholm. 






Informatie:
http://hem.bredband.net/b401639/
http://www.blandkobbaroskar.se

12 opmerkingen:

  1. Wat een fijne sfeer weet zij neer te zetten. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi natuur getrouw gemaakt!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht eerst dat die boten foto's waren. Wat knap geschilderd. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie verstilde schilderijen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn mooi zeg. In Vaxholm. Daar gaan we misschien weer naar toe. Ik heb het adres genoteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie schilderijen. En die vuurtorens, daar ben ik gek op. In Trosa heb ik een keer een kleine kleurpotloodtekening van een vuurtoren gekocht. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtige schilderijen... en je verhalen over Emiel en die miniatuuruitvoering... om van te smullen....

      Verwijderen
  7. Wat een prachtige schilderijen! In eerste instantie dacht ik dat het foto's waren. Maar nee, het is geschilderd. Geweldig.
    Groetjes Will

    BeantwoordenVerwijderen